utorak, 8. studenoga 2016.

Elseve total repair EXTREME vs Elseve total repair 5!


Ranije na blogu pisala sam kako imam dugu, ravnu i netretiranu kosu. Nisam se farbala pune dvije godine, a fen i pegla su za mene bili nepoznat pojam. No, u zadnje vrijeme situacije se promijenila. Na glavu sam sebi 'navalila' problem u vidu pramenova. Svojoj divnoj, netretiranoj kosici uzrokovala sam šok terapiju hidrogenom, farbom te tu i tamo koje peglanje i feniranja dovelo je do blagih oštećenja i promjena na kosi. Vidjela sam da moja kosa nije više u stanju u kojem je bila prije svih tih 'procesa' i da joj treba još nešto pored regeneratora koji koristim nakon šamponiranja. Regenerator koji koristim je Generin sa kokosom - žuti, dušu dao za 2.5KM. Aliii to više nije bilo dovoljno. Za početak sam kupila Elseve total repair 5 masku za kosu jer vođena logikom da je šampon iz ove linije odličan, mislila sam, maska će biti još bolja. Kupila sam je u Bingu za 8.55 KM, inače je 11.95 za 300ml.


Teška srce priznajem (jer voooolim Elsev total repair 5 šampon za kosu) da mi je ova maska bila čisti promašaj. Vjerno sam je koristila nakon svakog pranja kose, držala na glavi 5 i više minuta i sve što sam dobila bila je mekana kosa i lakše raščešljavanje. Nakon što kosu osušim (bilo fenom ili na zraku) ista strši na sve strane, ludo je napuhana i u toku mjesec i po dana korištenja, nisam primijetila poboljšanja na kosi već naprotiv kosa mi je i dalje djelovala suho i beživotno. 


Nakon promašaja sa total repair 5 maskom, bacila sam se u potragu za novom. Ne čitajući recenzije drugih blogerica kupila sam Elseve total repair Extreme. Vođena iskustvom sa prethodnim proizvodom od ovoga nisam očekivala apsolutno ništa. Total repair Ekstreme košta isto kao prethodna, 8.55KM za 300ml - na sniženju, dok joj je redovna cijena 11.95KM  u dm-u. Ne ulazeći u sastav proizvoda (koji je sličan onome od prethodne maske) i činjenica da se radi o sličnim proizvodima, priznajem da je Extreme maska daleko, daleko bolja od one iz total repair 5 linije. Ovu masku korisim na isti način kao i prethodnu, nanesem je na kosu od ušiju do vrhova kose i držim 5 ili više minuta, nekad čak i manje ovisi kako sam raspoložena. Nakon manje od mjesec dana ova maska je učinila moju kosu sjajnijom, mekšom, zdravijom i kad prođem rukom kroz nju djeluje 'kvalitetnije' i gušće. U suštini, nije napuhana niti je imam potrebu peglati ili fenirati nakon pranja. 


Vođena vlastitim iskustvom znam da jako oštećena kosa zahtjeva više od maske za kosu ali ako ste suočeni sa blagim posljedicama farbanja, feniranja ili jednostvno želite svojoj kosi podariti više sjaja i mekoće svakako Vam prvo preporučujem Elseve total repair extreme masku za kosu. Ista Vam neće napraviti čudo na glavi ako dugo godina farbate i peglate kosu i ako Vam je zaista oštećena jer i sami znate da tu samo pomažu makaze kao i strog režim njege kose koji isključuje farbanje i svu toplotnu mašineriju na kosi,



Da li ste koristili Elseve maske za kosu i kako Vam se čine???

1 komentar: