nedjelja, 27. studenoga 2016.

Olival prirodni šamponi za kosu

Iz Olivala, proizvođača prirodne kozmetike, stiže nam nova linija prirodnih šampona koje su pravo osvježenje u kategoriji njege kose. Izvanredno su blagi, ne sadrže mirise sintetskog podrijetla nego prirodna eterična ulja kao aktivne tvari. Olival Natural šamponi ne sadrže konvencionalni tenzid SLS, nego prirodni derivat kokosovog ulja Coco glucoside blagog, a učinkovitog djelovanja u čišćenju i pranju.

Natural liniju čine tri šampon sa različitim sastojcima prirodnog porijekla i svaki je namijenjen za njegu određenog tipa kose.




Tako ćete biti u mogućnosti birati neki od slijedeća tri:

  • Ružmarin i limun za masnu i normalnu kosu
  • Mentu i lavandu za oštećenu i suhu kosu 
  • Sensitive za osjetljivo vlasište. 

Spomenuti šamponi bi trebali biti dostupni u cm drogerijama po cijenu od (39.90kn) ili 10-ak KM za 250 ml - što bih okarakterizirala kao visoku cijenu. Međutim, ako uzmemo u obzir da se radi o šamponima na bazi prirodnih sastojaka u neku ruku visoku cijenu i razumijem ali opet, omjer cijena - količina - kvaliteta nije baš uravnotežen. Mišljenja sam da bi cijena do 7 KM (28kn) bila prihvatljiva. Iako sam ih dobila na recenziju 'sutra' kada bih i htjela kupiti neki od spomenutih šampona teško da bih se natjerala izdvojiti 10-11KM za 250ml šampona jer mi isti ne može trajati ni čitav mjesec dana ako uzmem u obzir dužinu kose do pola leđa i učestalost pranja kose (2-3 puta sedmično). 

Prije nego što prenesem svoje iskustvo o korištenju Olival Natural šampona moram Vam napisati nešto i svojoj kosi kako bi lakše ocijenili da li Vam neki od ovih šampona odgovara. Pisala sam u ranijem postu o L'Oreal maskama da mi je kosa bila suha i oštećena ali više nije, doduše stalno tetošenje i njega rezultiralo je da je sad više normalna i izgleda dosta zdravije. Kako mi je ravna kosa tako joj je tjeme sklono bržem mašćenju, a kao što spomenuh ranije, ostatak kose je normalan. Nemam problema sa osjetljivim vlasištem niti imam perut.

Dakle, ukratko rečeno meni su sva tri šampona dobra i svaki bih ponovo kupila tim prije što su jako blagi, predivno miriše i zaista uživam prati kosu sa njima jer na mene djeluju opuštajuće i revitalizirajuće. No, bez obzira na to u nastavku ću Vam ukratko prenijeti svoje dojmove o svakom šamponu pojedinačno.


Olival Natural ružmarin i limun šampon namijenjen je za njegu masne i normalne kose. Sadrži eterično ulje ružmarina koje umiruje vlasište dok ga limun prirodnim djelovanjem isušuje i njeguje. Ovaj šampon je koktel prirodnih sastojaka koji predivno miriše. Ja kao ljubitelj ružmarina zaista uživam prati kosu sa ovim šamponom jer me njegov miris opušta i zaista čini pranje kose posebnim. Gusta pjena odlično očisti masno vlasište do 'škriputavosti' kao svaki prirodni šampon koji sam do sada koristila. Radi lakšeg raščešljavanja uvijek koristim regenerator ili masku. Ono što mi se ne sviđa kod ovog šampona, a ni kod druga dva je što mi se kosa od njih zamasti već drugi dan. Prvi dan nakon pranja, kosa je čista i ima predivan volumen pri tjemenu međutim, već idući dan moram koristiti šampon za suho pranje kose. 




Olival Natural menta i lavanda namijenjeni su za suhu i oštećenu kosu. Njegujuća svojstva mente i lavande vraćaju sjaj i mekuću kosi te je štite od vanjskih uticaja. Ovaj šampon je na mene ostavio sličan utisak kao prethodni. Predivno miriše na mentu koja hladi i osvježava tjeme te stvara bogatu pjenu koja dobro očisti masnoću sa tjemena. Miris mente i lavande se zadrži u kosi ako ne koristim masku ali ona je u većini slučajeva pod 'must' zbog prethodno spomenutog razloga. Da sam primijetila neku ekstra promjenu na kosi - nisam, osim onoga što sam ranije spomenula da kosu moram češće prati jer se brže masti.





Olival Natural Sensitive je ustvari onaj koji mi se najmanje dopao jer je totalno neutralan. U suštini on je takav i osmišljen jer se radi o šamponu za osjetljivo vlasište. Isti nježno uklanja nečistoće, ublažava svrbež i uklanja neugodni osjećaj zatezanje. Nema neki poseban miris, niti ružan niti lijep već u potpunosti neutralan - kad mirišem njega kao da mirišem vodu blago rečeno. Prethodno mu ne zamjeram i sigurno bih bila oduševljena sa ovim šamponom da imam osjetljivo vlasište sklono iritacijama, ovako sam ravnodušna i nemam nešto posebno za reći o njemu osim da lijepo očisti kosu, bogato pjeni ali nema tu onog divnog mirisa kao kod prethodnih šampona te mi se sa ovim isto dešava kao i sa njima - kosa mi se prebrzo masti što je u nekim situacijama poprilično frustrirajuće jer moram koristiti tone šampona za suho pranje kose. 


Kad sve sumiram ovi šamponi (posebno prva dva) su nešto posebno i vjerujem da ću dužim korištenjem uvidjeti njihovu stvarnu vrijednost i razliku u odnosu na klasične šampone sa SLS-om i svim ostalim štetnim sastojcima. Vama, ovisno o tipu kose preporučujem da probate neki od ovih šampona i svakako podijelite svoje mišljenje sa mnom.

Zaista mi je žao što ne mogu napisati da su mi ovi šamponi pomogli sa određenim problemom na kosi ili vlasištu jer istih (kuc - kuc) nemam, Ali s obzirom da mi se tjeme brzo masti sigurno ću ponovo kupiti šampon sa ružmarinom i limunom i svakako ću svoje naknadne dojmove podijeliti sa Vama.

Da li ste koristili Olival Natural šampone i kakvu su Vaši utisci???

1 komentar:

  1. Jako volim Olival proizvode pa si me sa ovim jako zainteresovala , moram probati :).

    OdgovoriIzbriši