nedjelja, 25. prosinca 2016.

Girlz Only šamponi za suho pranje kose!



Ne znam kad sam zadnji put napisala post i imam osjećaj da sam skroz ispala iz štosa što se tiče bloga i pisanja. Nećete mi zamjeriti ali vrijeme nije na mojoj strani i imam ga jako malo. U prilog mi ne ide ni to što je dan jako kratak i da traja 28 sati meni bi bilo malo. Iskreno, ono malo slobodnog vremena što imam odbijam provoditi pred laptopom. Vjerujem da ću se popraviti ali ništa ne obećavam. No, ako ništa imate blogova za čitati jer ih je svaki dan sve više i više iiii više kao gljiva poslije kiše. Hoću reći, ako ne pišem ne znači da ne čitam druge blogove. Da Vas ne zamaram s tim bolje da se bacim na temu posta, a to su otkriće stoljeća - šamponi za suho pranje kose.


Ja sam ona biljka koja može podnijeti sve ali masnu i neurednu kosu ne, ni pod koju cijenu. Imam naviku prati kosu dva puta sedmično, a između pranja je osvježim sa zvijezdama današnjeg posta - Girlz Only šamponima. Znam da neke žene koriste i baby puder, meni ne odgovara jer ostavlja bijeli trag i nepraktični su mi za koristiti, što opet ne znači da nisu učinkoviti kao šamponi za istu namjenu.

Girlz Only proizvodi  dostupni su u cm-u po cijeni od 4.85KM (150ml) i vidjela sam ih i u Konzumu po istoj cijenu. Možete ih pronaći u nekoliko varijanti, a ja sam koristila onaj u rozoj bočici namijenjen postizanju većeg volumena kose i naravno za osvježavanje kose između pranja, osim njege isprobala sam i onaj u smeđoj varijanti namijenjen nama brinetama i općenito tamnijoj kosici.

Od spomenuta dva favorit mi je definitivno zadnji spomenuti jer je smeđe boje i skoro nikako se ne primijeti na kosi kad ga nanesem i utrljam ili raščešljam četkom za kosu. Prije svake upotrebe dobro ga protresem i apliciram na kosu podijeljenu u nekoliko sekcija. Nakon aplikacije zavežem kosu u punđu i nastavim se šminkati ili raditi nešto drugo, uglavnom stavim šampon par minuta na kosi prije nego ga utrljam prstim i iščešljam četkom. Nakon korištenja kosa na tjemenu dobije blagi volumen i nema traga sjaja ili masnoće - što znači da su ovi šamponi uspješno odradili svoj posao. U toku dana nemam potrebe ponovo ga koristiti. Nekad ove šampone koristim i na čistoj kosi da ista dobije volume i teksturu te da je sa njom lakše raditi i oblikovati je. Šampon za smeđu kosu ima ugodan, puderast miris i meni je ok, nije napad i ne zagušuje.

Što se tiče Girlz Only šampona u rozoj varijanti, isti je učinkovit po pitanju uklanjanja/upijanja masnoće sa tjemena, ali što se tiče nekog XXL volumena i ne baš. Ok, dobije kosa volume ali ništa ekstra. Ova vrsta šampona mi se ne sviđa zbog mirisa koji me doslovno guši i podsjeća na miris jeftinih lakova za kosu, a u prilog mu ne ide ni to što je bijele boje pa se primijeti na kosi ukoliko ga dobro ne utrljate prstima. U suštini on obavlja svoju funkciju osvježavanja kose, samo se meni ne sviđa zbog dva prethodno spomenuta razloga, te ga nisam ponovo kupovala dok onaj za smeđu kosu kupujem već treći put. Nisam probala druge vrste šampona za suho pranje ali imam u vidu Baleine i možda Batiste ako ga uopće uspijem i pronaći.

U suštini, ovaj post i ne bih pisala da se radi o osrednjim šamponima koji svoju funkciju ne obavljaju već naprotiv ovo su odlični proizvodi po realnoj cijeni i uz korištenje tri puta sedmično mogu Vam trajati više od mjesec dana. Dakle, pustite se baby pudera i fino kupite nešto što je zaista lako za koristiti i učinkovito je protiv dosadnog masnog tjemena koje se dolaskom zime sve više i brže masti.

Čitamo se u nekom drugom postu.


Da li ste koristili Girlz Only šampone za suho pranje kose???

1 komentar:

  1. Jako mi se sviđa recenzija, nisam još probala ove suhe šampone,ali uskoro ću.

    OdgovoriIzbriši