ponedjeljak, 23. siječnja 2017.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipsticks. 05,10,12



Dok je na Golden Rose web shopu trajala akcija -20% na cijelu kupovinu kupila sam nekoliko stvarčica, između ostalog i tečne, mat ruževe o kojima danas pišem. Popust koji sam dobila na cijelu kupovinu i nije nešto kad uzmem u obzir da je poštarina do moga grada 7KM, a svaki ruž je 7.5KM -20% tzv popusta. Po istoj cijeni sam ih mogla kupiti i u fisu bez zezancije oko poštarine, no nisam požalila što sam ih kupila na spomenutoj stranici jer je narudžba brzo obrađena i paket je stigao u roku 24h.


Za početak sam kupila samo tri nijanse i mislim da ću se počastiti sa još par 'dnevnih' nijansi je  ove koje sam naručila su više - manje za večernje izlaske. Tražeći nijanse koje bih mogla poručiti stekla sam dojam da su sve recenzije u suštini pozitivne i da je većina blogerica prilično oduševljena sa ovim ruževima - što je slučaj i sa mnom. Nijanse koje sam odabrala su 05, 10 i 12. 12-ku sam svjesno kupila znajući da je kukolj u žitu i da nije iste formule kao i ostali ruževi - no nijansa mi se stvarno sviđa i nisam mogla odoljeti. Prije nego što Vam napišem nešto o svakoj nijansi pojedinačno evo nekoliko opštih informacija o ovim ruževima - cijena ima je 7.5KM za 5,5ml što je sasvim korektan omjer cijene, količine iii kvalitete koja je neupitna. Sama ambalaža ovih ruževa mi je jako lijepa i korektna te najvažnije stabilna i kvalitetna, možda sam luda ali me ova ambalaža (zanemarujući boje) podsjeća na onu od Jefree Star tečnih ruževa, čak im je i aplikator sličan. Kad smo kod istog, on je prava fantazija jako precizan i fleksibilan te omogućava da ruževe nanesete uredno i precizno, a da prethodno ne obrubljujte usne olovkom. kupi solidnu količinu ruža iz ambalaže koja Vam je dovoljna za intenzivnu boju na usnama u samo jednom sloju (osim nijanse 12). Miris ovih ruževa je blag i vanilast nije previše intenzivan i ne zagušuje kao recimo miris Essence Matt Matt Matt ruževa, koji blago rečeno - horor.

Teksturom Golden Rose mat ruževi su jako kremasti te ugodni za nanošenje, Sve nijanse (osim 12-ke) u jedno sloju daju bogatu i intenzivnu boju na usnama. Kad ih nanesete ne suše se odmah već Vam daju mogućnost da ih malo popravite u slučaju da niste bili mirne ruke prilikom apliciranja. Ovi ruževi se suše u mat, međutim nakon sušenja su začuđujuće ugodni za nositi na usnama pri čemu ih ne isušuju osim ako ih skidate pogrešnim skidačem make upa, npr micelarnom ili vlažnim maramicama, tada će Vam usne biti prilično osjetljive i isušene. Moj savjet Vam je da priliko skidanja koristite uljne odstranjivače ili možete jednostavno koristiti maslinovo ulje.


Nijansa broj 10 je zaludila sve pa tako i mene. Morala sam je naručiti svjesna rizika da mi neće stojati. Na prvo nanošenje djelovala sam isprano i bolesno, međutim kad sam stavila full make up na facu ova nijansa i ne djeluje tako strašno. Iskreno ne znam kako bi je opisala, možda kao blago lavandastu, mauve, sivu nijansu - ako Vam to ima smisla. U suštini bacite pogled na swatch i sve će Vam biti jasno. Ova nijansa je super pigmetirana te divnu nijansu dobijete samo jednim slojem ruža. Ubrzo se suši u mat i prilično je postojan na usnama, preživi piće i pokoje jelo ali kako se uspješno skida sa uljnim odstranjivačima ne bih Vam baš preporučila da jedete sa ovim ružem na usnama. 


Nijansa koja se formulom i teksturom razlikuje od ostalih je ona pod brojem 12. Ciglasto-smeđa nijansa prožeta sitnim zlatnim shimmerom. Meni osobno jako lijepa nijansa unatoč sitnom shimmeru koji se skoro i ne primijeti. Ova nijansa je jako nezgodna za nanositi jer je slabije pigmetacije i ne daje bogatu boju jednim nanošenjem ali je i dalje nosiva i ne bih Vam preporučila da nanositi idući sloj jer djeluje neuredno. Ova nijansa nije ni dugotrajna kao ostale, Počinje se skidati sa unutrašnjeg dijela usana što djeluje jako loše, a u prilog ovoj nijansi i ne ide to što se ne može blago popraviti već ruž morate skidati i ponovo nanositi. 


Nijansa koja mi je najdraža i koje je totalno ja jeste fuksijasto ljubičasta nijansa 05. U ambalaži je jedna nijansa dok se na na usnama suši u jako lijepu tamno ljubičastu nijansu. Kao i 10-ka ova nijansa je jako dugotrajna, ugodna za nošenje i samo jednim slojem dobijete bogatu i intenzivnu nijansu.





Kod mene GR ruževi imaju prolaznu ocjenu i definitvo ću sebi nabaviti još par nijansi. Ako oklijevate sa kupovinom nadam se da će Vam ovaj post pomoći da nabavite ako ništa bar jednu nijansu, vjerujem da ćete biti oduševljeni kao i ja.


Hvala na čitanju.


Jeste li probali GR ruževe i koja nijansa Vam je najdraža???

Nema komentara:

Objavi komentar