utorak, 16. svibnja 2017.

Avon Advance TECHniques duo treatment spray


Teško mi je i napisati ali moram, prošla su duuuga 4 mjeseca kako sam zadnji put objavila post na blogu. Razloga je mnogo ali o njima ću Vam pisati u zasebnom postu. Današnji post pišem jer sam odlučila ili nastaviti pisati ili jednostavno odustati. Moram Vam priznati da mi je jako teško nakon 4 godine tek tako odustati te sam se odlučila natjerati i konačno napisati neki post i ako ništa, pisaću ih barem jednom sedmično. Žalosno je to što imam puno tema i proizvoda o kojima bih voljela pisati ali sam 'kratka' sa vremenom. 


No, da se vratim današnjem postu i Avon Advance Techniques duo tretmanu za njegu kose sa nutri 5 kompleksom kojeg koristim zadnjih mjesec dana te sa sigurnošću mogu reći, bez puno pametovanja da sam zaista zadovoljna sa ovim dvofaznim tretmanom i kako sam pri kraju sa njim sigurno ću sebi naručiti novu bočicu. Ovaj tretman sadrži 5 visokovrijednih ulja (makadamije, sjemenke kamelije, bademovo, sjemenki grožđa i marule) koja njeguju i jačaju kosu te je čine sjajnijom i mekom. Koristi se na suhoj i na mokroj kosi s tim da ga ja nikad nisam koristila na suhoj kosi jer smatram da se uljni tretmani koriste samo na mokroj kosi i da tako ostavljaju najbolje rezultate. Prije korištenja sprej protresem da se dvofazna formula ujednači u suprotnom ovaj sprej ostavlja masni trag na kosi. S obzirom da se radi o formuli koja se ne ispiri  kao što sam ranije spomenula, najbolje je koristiti ga na kosi blago posušenoj ručnikom i to cijelom dužinom kose izbjegavajući tjeme. 


Nakon korištenja ovog tretmana kosu počešljam i ostavim da se malo osuši na zraku te je nakon toga sušim fenom. Čitala sam da to nije preporučljivo raditi jer uljni tretman na mokroj kosi u kombinaciji sa fenom može istu oštetiti, meni se to nije desilo, već naprotiv, kosa mi nikad bolje i zdravije nije izgledala. Što se tiče efekta obnavljanja ne mogu reći da sam primjetila neku ekstra promjenu na kosi, ali mi je ista nakon mjesec dana korištenja ovog spreja dosta sjajnija, mekša i nimalo isušena i oštećena. Plus ovom spreju ide i zbog jako lijepog mirisa koji se se zadržava u kosi dan - dva nakon korištenja.




Ovaj tretman  možete naručiti u aktualnoj Avon brošuri na slijedećem linku.

Nema komentara:

Objavi komentar